fredag 17 augusti 2007

Tre gånger och en till…

.. Har Nadja somnat själv i sängen när jag lagt henne..
Hon har sin snuttefilt hon fått av farmor, sin napp och en spelande katt =)

Tre dagar på morgonen nu efter amingen =)
Och även en gång i dag lite senare på morgonen….

Idag går mina tankar till en vän….
Orolig blir man - hur man ska hjälpa henne på bästa sätt är svårt!
Men hon vet att jag finns där och allt jag kan göra för henne tänker jag göra!!
Älskar dig!!
Även om allt känns omöjligt nu och vad man än säger inte hjälper!!
Så kommer det alltid ljus efter mörkret.. När är en annan fråga!!

Gjort den film till de som va med i lördags.. Eller film och film..
Ett Bild spel men lite olika effekter.. Blev bra.. Nöjd! =)

Idag vet jag inte vad som händer, hoppas att få träffa Malin en stund.
Mamma har åkt upp till Oxelösund med familj och släkt.
Vi valde att inte följa med, lång resa och nytt ställe för Nadja.
Skönt att ha lägenheten för sig själv!!

Har mammas bil i helgen, så blir lätta att ta med vagnen om man ska någonstans =)

Inga kommentarer: