torsdag 2 augusti 2007

Oj så fel =(


… hade totalt räknat fel angående min ekonomi denna månaden =(

Har 827:- kvar.. Oj så rik man är!!

Va lite autogiro jag glömt av, även Nadjas trygghansaförsäkring hade fallit i glömska…

Men klarar ju mig.. Har ju Tommy också =)
Mat pengar har ju mamma fått.. Så äta kommer jag kunna göra denna månaden i alla fal =)

Och den elfte är ju den ända dagen jag ska ut och festa så att säga..

Sen är det blöjor, ersättning och tvättlappar som behövs..
Men som sagt.. Har ju även Tommy =)

Nadja sover just nu..
Hon vaknade först tio i sju idag… =)
Sen igen lite efter tio någon gång..

Badat har hon gjort idag med =)

Ska träffa Åsa och Malin idag.. Allum igen.. Men igen shoppning för min del..
Men kul att få komma ut lite.. Och träffa Åsa och Malin såklart =)

Inga kommentarer: