tisdag 21 augusti 2007

Storlek 62



Nadja hon växer och växer.. Idag testade jag en 62:a på henne.. En söt body =)
Passade helt okej, bättre än vissa 56:or som nästan är för små nu.

Idag har jag träffa Madelaine igen.. Promenad dags =)
Lika trevlig promenad som sist va det =)
Så tråkigt att promenera själv, så kul att hon är sugen på att gå ut och gå.
Va i affären och skulle köpa potatis.. Nadja va lite kinkig, så Madelaine tog upp henne medan jag fixade potatis.. Hon satte sig framför Alwar med Nadja, så det skrattade åt varandra =) Va riktigt gulligt!!
Sen blev det en liten fika hemma hos mig.. Han är ju så söt Alwar i sina nya tänder..
Jätte härlig ålder verkar det vara, längtar lite tills Nadja kommer till den.. Ett halv år =)

En del jobb har Tommy sökt nu.. Hoppas att någon hör av sig.
Snackat med pappa om jobb hos dem, han sa att det inte va några problem.
Snackade jag även med Mikael.. Han va mer osäker, för man visste aldrig om det fanns jobb!!
Snackade med pappa.. Igen!! Finns alltid jobb!!
Hmmm… bad pappa snacka med Mikael så man visste!!!
Men Mikael sa där emot att när han va i Las Vegas kunde ju Tommy åka med pappa och lära upp sig!!
Så lite hopp kanske det finns där i alla fall.. tills han får ett lager jobb.
Mikael åker det den 27 september… fast blir två dagar som han inte kommer vara med pappa då han fortfarande är på sitt andra jobb.

Är inte riktigt lika orolig som jag brukar kunna vara, hoppas inte jag blir det heller!!!!

Köpte ett babygym igår till Nadja.. 499:- jätte fint.
Hade först kollat på en babygym med mumintrollen, men det kostade lite över 600:-. En hundralapp är mycket pengar när man inte ha så mycket.. Om ni förstår..
Men sen det jag ett mumingym på nätet som va på REA… 499:- =(
Ja, ja.. Va ju fint det jag köpte nu med.. Men ändå..
Mumin va lite mysigare tyckte jag i alla fall!!

OBS!! Inte Nadja på bilden =)

Inga kommentarer: