lördag 4 augusti 2007

9 månader upp och 9 månader ner

"9 månader upp och 9 månader ner" brukar man ju säga, så bli inte besviken om det dröjer en stund innan vikten har återgått till det normala och favoritjeansen sitter perfekt igen.

Detta läste jag nyss.. Nio månader innan kroppen ser ut som innan.. *snyft*

Varit hos Yeni idag.. Grillat.. Va gött och trevligt..

Igår va det Rolling Stones med Malin.. Jätte kul!!
Så glad att Malin tog med mig.. *Tackar*

En sådan ball grej hände när jag va hos Yeni tidigare idag.. Nadja va med och sov gott i vagnen..
Yenis katter va mycket nyfikna och lekte i korgen under.. La sig även där och vila sen stund =)
När jag skulle gå från Yeni låg inga katter där.. Gick ut ur lägenheten.. Snackade lite.. Sen gick jag hem..
Som typ är några få steg =)
När jag kom hem tog jag in vagnen som vanligt, den har sin “parkering” i vardagsrummet..
När jag parkerat vagnen.. Vad tro ni hoppar ut korgen under vagnen då??
Jo en av Yenis katter.. Höll på och dö av skratt.. Yeni med när jag berättade…
han måste hoppat in igen när Yeni och jag stod utanför henne och snacka.. =)
Lite små kul =)

Försökt sova.. Går inte så bra..
Så ska leta vidare efter tips på att gå ner i vikt efter man varit gravid….

Inga kommentarer: