måndag 6 augusti 2007

SOMMAR JU!!

Så varm ute.. *svettas*

Igår blev det en tur till Gråbo.. Nadja, hon stannade hemma med pappa..
Jag och Åsa gick en promenad hem till Malin..
Förbrände lite… men tog igen det vi förbrände, blev bjudna på muffins.. =)

När jag kom hem sov Nadja fortfarande… tjugo i fem vaknade jag av att Tommy skulle upp imorse.
Nadja sov fortfarande… men väckte henne fem… mina bröst höll ju på att sprängas..
Hade hon ju ätit vid åtta.. Fast somnar ordentligt halv tio, tio.

Sen somnade vi båda.. =)

Vaknade halv nio, Nadja åt lite då..
Skulle köra Sonny, min morbror för att hämta husbilen som han skulle lämna in på service..
Åkte efter honom sen ut till Hisingen.. Sov Nadja hela vägen fram och tillbaka..

Kvart i tolv ringde Tommy och undrade om han skulle köpa med lite fika hem… hmmm.. Ska ju inte äta sådan ju..
Men visst.. Va lite sugen.. Men sa att jag kunde ju möta honom vid tåget så kom jag ut på min promenad..

Precis när vi lagt på kom Yeni.. Hon va promenad sugen.. Gött!!
Blev det lite längre promenad =)
Gick en sväng… blev väl 45 minuter… istället för 20 minuter som det skulle blivit om jag mött Tommy direkt vid tåget.
Gick till affären.. Blev en bulle men blåbärsfyllning.. Sen köpte jag viktväktarnas kakor.. Va jätte goda =)

Så nu har vi fikat klart.. Yeni har gått hem.. Och Tommy och Nadja sover i sängen =)

Träffa Åsa lite senare.. Men nu tänkte denna damen städa lite!!

Inga kommentarer: