lördag 11 augusti 2007

Sminkad…. =)


Har min sminkat sig lite.. =)
Tommy och Nadja sover i sängen.. De är ju bara för söta =)

Tänk.. Kommer bli första gången den 5 oktober förra året jag dricker.
Alkohol alltså =)
Börjar få lite ågren eller vad man säger redan… tänk om jag blir kanon full!
Är ju inte min pland… lite lullig är det som gäller!!
Men hoppas att man nu som mamma har en annan slags “spärr” i kroppen!!
Vill ju inte va bakis imorgon precis!! Eller rättare sagt SKA INTE vara bakis imorgon!!!

Malin kommer runt sex…
Ska hämta Åsa i stan halv sju…
Amma Nadja sista gången runt sju är min plan….
Och Ine skulle även komma vid sju tiden…
Sen över till Yeni en sväng.. Ta en cider!
Åker väl in runt åtta tiden!!

Sen får vi ser vad som händer =)
Hoppas det inte blir allt för många tårar…
Kameran får man ju INTE glömma!! Och extra batterier!!!

Funderar på hur många gånger jag måste pumpa innan jag kan amma Nadja igen!?

Ska fixa håret nu innan Nadja vaknar igen, kan tänka mig hon vill äta vid fem…

Ni glömmer väl inte!!


http://mariesviktblogg.blogspot.com/ =)

Yeni skickade över bilden på när hennes katter upptäckt hur mysig Nadja vagn va =)

Inga kommentarer: