måndag 20 augusti 2007

Ändrat…

.. Mina dagar nu från 7 till 5..
Kan vara hemma till den 14 augusti med Nadja..
Om nu pappan överlät sina dagar till mig, och det gör han ju. =)

Känner att jag gömmer mig från verkligheten!!
Från problemen!!

Att Tommy inte kommer har jobb snart, och ingen A-kassa heller!!!
Detta är ett STORT problem!!!!!

Hoppas så att det löser sig, men känner på mig att det nog inte kommer det!!

Min oror börjar växa mer och mer.. Även om jag intalar mig att det finns tid kvar!!

Tid som allt kan lösa sig på!!!

Men om det INTE löser sig!!!! Vad händer då???

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej vännen

Det är en bra sak som jag ska dela med mig av som man ska tänka på i livet när det gäller tänkande om problem, det är att man ska aldrig sörja saker i förväg, lägga en massa dålig energi på saker innan det ens hänt. Tänk på det, det är inte kört än, tänk positivt, ni fixar detta, och ni har fått en liten ängel du och din man =) Styrkekramar Madde