onsdag 29 augusti 2007

Presenten.....

.. Fick köpt åtta whisky glas, en 15 årig whisky som kostade 400:-, hoppas den är god med =)
Får han en blomma med… =)

Fixat ett CV till Tommy nu, va hemma hos Yeni och skrev ut det. De ska ju anställa 100 st på ett nytt LINDEX lager i Partille, de ska ha snabb intervjuer imorgon. Tommy ska dit efter vi varit hos brorsan. Inte säkert alla kom med, men får hålla tummarna att han gör det i alla fall!!!!

Va ju hos mormor igår… 75 år fyllde den gamla damen =)

Ska lägga mig snart…

Imorgon ska jag ingenstans under dagen…
Men ska hämta Tommy vid fem, sen åka till Mikael.. Sen köra Tommy till Partille..

Ska föröka hinna till banken innan jag hämtar Tommy med, hämta ut 333:- som Önskefoto har satt in till mig där.
Hade ju beställt en kalender till Åsa…. Men fick verkligen för 2007!! Hon fick den ju i slutet av juli, hade beställt den då med. Tror de verkligen att man vill ha en kalender från 2007 när redan halva året gått???
Fick tillbaka pengarna i alla fall..
Nu har jag lite nya kort med jag kan använda =)

Nä.. Sov dags!!!

Inga kommentarer: