måndag 13 augusti 2007

Litet bakslag eller magont??


…. Idag har inte Nadja varit sig själv =(
Varit allmänt små kinkig, och när vi skulle gå ut och gå ville hon INTE sitta i vagnen.

Vet inte om det va magont eller bara ett litet “bakslag”… hon har ju varit så snäll nu det senaste inte alls så “gnällig” utav dig..

Som vanligt när Nadja gråtet en längre period händer något med mig.. Deppa ihop och mår så dåligt psykiskt =(
Va på väg att vända hemåt igen och skita i allt med mitt nya liv mot en bättre vikt…

Men tog upp henne en stund och efter ett tag däckade hon…. Så la ner henne i vagnen igen! Sov som en stock!!
Men jag va fortfarande lite nere…

Gick till affären, behövde halstabletter…. Suget kom ju med en gång!!
Svårt att stå emot men va lite duktig, köpte bara lite natur godis… jordgubbar och mandlar i yoghurt.

Men bestämde mig för en promenad i alla fall.. blev ca en timma =)

Va ju en som skulle kollar på bilen igår, men hörde inte av sig =(

Rätt trött är jag nu.. Dag 1 på mitt nya liv mot en bättre vikt har gått rätt bra..
Men kommer inte i början hinna med sex mål om dagen.. Men får ta det som det kommer!!
Inte druckit någon dricka idag… som jag ALLTID gör…
Inte tagit någon glass… som jag OFTAST gör =)

Glöm inte hjälpa/stötta mig lite.. Om ni nu vill såklart!!

http://mariesviktblogg.blogspot.com/

Till sist men inte minst…

ÄLSKAR MIN UNDERBARA DOTTER.. SÅ J*VLA MYCKET!!!!!!!!!

Inga kommentarer: