fredag 24 augusti 2007

BVC dags..

Ska vara på BVC kl ett idag… Sen ska Tommy klippa sig.. Sen till Allum!!

En ska kolla på bilen idag!!! Håll tummarna nu att vi får sålt den!!

Så ska köra hem Tommy efter han klippt sig, ska jag och Madde ta tåget till Allum..
Sen kommer mamma dit!!
Förhoppningsvis är vi klara till kl sex.. För antagligen kommer han då.
Annars får jag åka hem lite tidigare och sen hämta mamma och Madde!!


*stress*

Imorgon ska jag handla med Jenny som ska göra Nadjas dop tårtor =)
Sen ska jag till ÖB och handla lite en gångs grejer till “träffen” efter doppet….

Det jag behöver köpa är ett par skor på Allum idag..
Och kortarmad kavaj, el. en bolero, el. en kofta som jag kan ha till klänningen..
I fall det nu inte kommer va kanon väder såklart.. Men lika bra att vara förberedd.. =)

Nadja sover.. Tänkte mata henne tolv.. Hoppas hon vaknat till dess.
Annars får jag väl väcka den lilla damen!!

Inga kommentarer: