tisdag 28 augusti 2007

Nio stycken..


… arbeten har Tommy sökt nu… hoppas att någon av dem hör av sig i alla fall!!

Bara så ni vet har ni nog värdens sämsta mamma…. HÄR!!!!! *pekar på mig själv*
Varit riktig “arg” på Nadja dessa två senaste dagarna.. =(
Hon har varit otroligt “gnällig” vid helt fel tillfällen!!!

Hon är ju bara en liten bäbis!! Hon kan ju inte annat än skrika för att visa att något inte är bra!!
Jag vet!! Fattar inte varför jag blivit så “arg” på henne!!
Mår jätte dåligt vet det =(

Mår ju inte så bra nu, men det betyder inte att jag ska ta ut det över Nadja!!!

Har börjat få panik över Tommys jobb nu!!
Har anmält mig mammaledig till året slut i alla fall.. kan inte ändra det nu!
Men vill ju vara hemma till augusti!!

Så just nu.. Mår jag dåligt!!!!
över Tommys jobb och att jag känner mig som en usel mamma =(

Inga kommentarer: