fredag 31 augusti 2007

Förlorad vän?? & JOBB!!!

Vet inte va det varit med mig det senaste dagarna..
Har känt mig: Ensam, besviken, arg, övergiven, ledsen =(

Kan vara mina hormoner som spökar..
Vet ju hur jag blir innan, under och efter mensen.. En riktig “HÄXA” =)

Detta att Åsa flyttat har nog tagit rätt hårt på mig… känns som om jag förlorat en vän!!
Även om jag inte gjort det… som finns hon ju inte “här” =(
Om ni förstår hur jag menar…

Idag är en jobbig dag.. Regn… mensen… trött.. Uttråkad..=(
Inte allt för bra kombination!!

Fick sms av Ann igår.. Undra om jag va sugen på en promenad i Floda, kolla in den nya tomten de köpt.
Såklart… =)
Men undra hur det blir nu när vädret är mindre bra..
Såg detta sms:et så sent, så hann inte fråga mamma om jag kunde låna hennes bil så jag kunde ta vagnen.
Men promenaden kanske inte behöver bli allt för lång. Då kan jag ju bara ta Nadja i bärselen..
Får se.. Men om det regnar vet jag inte om jag är så sugen att dra ut Nadja…

Det ringde precis.. De va en förälder från jobbet.. De hade ev. ett jobb till Tommy =)
Snickare =)
De är från Island den familjen, och hennes man äger en byggfirma.
De har fått in mycket jobb nu och behöver folk.
Hon sitter i personalgruppen och hade ju hört att Tommy ev. inte hade jobb längre än den sista september…
Han bad mig ringa Tommy och kolla… han va ju bara så intresserad =)
Så ringde upp henne igen..

Väntar på att hon ska ringa igen, hon skulle kolla löner och när han skulle börja i så fall!!

Tänk om han får det =) Hade ju varit kanon!!!!!!!!

*håller tummarna*

Inga kommentarer: