söndag 12 augusti 2007

Saknar amningen…

.. Pumpat tre gånger nu, en gång när jag kom hem runt tre tiden och två gånger på morgonen..
Saknar amningen… mycket lättare att tömma brösten på de sättet men mest för att det är ju så mysigt =)

Malin kom vid lite efter sex. Åkte vi in och hämta Åsa, när vi kom tillbaka va det första jag gjorde att ge Malin lite mat.. Hon hade inte ätit så mycket under dagen och mådde ju inte så jätte bra psykiskt =(
Så mat va ett måste om hon skulle dricka!!!

Kom inte till Yeni för än åtta, tog två cider.. Snackade lite skit =) Tog lite kort =)
Sonny, min morbror körde in oss lite innan nio.

Traskade vi till Vasastan…
Åt jätte god mat.. Pasta och kyckling med citron och dragon.. Så gott!!
Tre öl blev det där…

Vid elva gick vi vidare till Hard Rock.. Stod ju på gästlistan, så gratis va det med =)
Min gamla kompis är bar chef där….
Fick köpt två öl.. Bjöd malin på en. =)
Och tre Tequila Rose till mig, Malin och Jessica (va vi som stod där i baren just då),
de är inte så starka med så goda =)

Vi satt en stund där nere… tjötade.. Tog kort =)
Efter en stund gick vi upp… köpte två öl igen. En till mig och en till Malin =)
Malin hade ju inte så mycket pengar kvar, därför bjöd jag LITE under kvällen!!!

Vi dansade lite.. Tjöta.. Tog kort =)

Blev bjuden på två Bacardi Breezer, en av Sanaz och en av en kille som jag gick hos samma dagmamma med som liten som jag tjötade med en liten stund..

Sen ville Lisa och Yeni åka hem, så då åkte vi med.. Gratis “taxi” ju =)

Va en trevlig kväll, kan med gott samvete säga att jag inte blev full =)
Drack ju en del.. Fast blir ju så mycket om man delar upp det på kvällens gång..
Blev inga tårar… men det va nog bra det!! Hade man ju inte sätt så snygg ut på alla korten ju *hahaha*

Bilderna kommer lite senare…

Mådde lite dåligt första gången jag vaknade.. Men nu är allt fina fisken..

Funderar på när jag kan amma igen.. Ska jag räkna tolv timmar från när jag tog sista Bacardin??
Blir det väl vid två… eller om jag ska vänta lite längre!

Inga kommentarer: