onsdag 29 augusti 2007

Legat och tänkt en massa…

…i min säng i dag!! Haft gott om tid med..

Nadja vaknade halv nio i morse, gjorde hon i går med!
Sen efter hon ätit somnade hon själv i sin säng =)
Vaknade vid elva igen..

Varit med lite smått irriterad på små saker…
På personer som ta en för givet och blir besviken om kan inte kan vara där för dem HELA tiden!!
På att jag märkt att man ofta är ett andrahand val!!! =( Ibland till och med ett tredje =(
Som sagt.. Man duger när andra inte kan!!!!
Tycker man ställer upp så mycket som man kan, men inte ofta man får något tillbaka..
Inte för att jag gör saker för den saken skull, gör det för att jag vill och för att det känns rätt..
Men lite tacksamhet, uppskattning och hjälp tillbaka är aldrig fel!!

Så… och som valigt tänker jag inte sitta här och “peka finger” åt folk.
Även om personen eller personerna kanske inte läser min blogg.

Ville bara får det ut mig innan jag “spricker”!!!!!

Höll på att dö av skratt för en stund sen… jag låg bredvid Nadja i sängen. När son hade somnat, låg jag kvar en stund.. Så vaknade hon till… jollrade lite.. Sen somna =) Lät och så bara för kul ut!! =)

Idag har bestämt för att bara vara hemma och ta det lugnt…
Nästan varje dag nu de senaste har man varit i väg någonstans… stressat!!

Nadja har inte varit gnällig något idag alls!!
Fast hennes mamma mår inte bra =(

Inga kommentarer: