torsdag 30 augusti 2007

Då va den kommen…



… gått och väntat och undrat när min mens skulle komma igår.
Idag kom den =(

Jag som trodde att man inte hade den eller kunde blir gravid när man ammade..
Så fel man kan ha!!! =)

Kan ju även vara en förklaring till att jag varit så lätt irriterad… hoppas jag i alla fall =)

Hade ju en bild jag så gärna ville ha till tackkorten, funderade på att ta en ny på henne i klänningen.
Men de va en som fixade bilden här på lunar =)…. Snällt folk det finns…
Frågade på lajv om någon visste ett bra program man kunde fixa bilder på, tex. ramar runt och sånt.
Va den en kille som hette Gavian här på lunar som hjälpte mig..
Om jag använder den han fixade, tänkta jag gör den lite mindre..
Eller ta bort lite bakgrund kanske man kallar det.. Så napphållaren längs ner inte kommer med…

Hur blev det tyckte ni???
Kan jag använda den eller ta en ny på henne själv med en bättre bakgrund??

Inga kommentarer: