fredag 10 augusti 2007

Då va det dags =)



Det är nu eller aldrig!!
Något måste ju göras åt mig vikt!!!
Visst fick barn den 1 juni - 2007
så om man är lite rund om kanterna är ju inte så konstigt!! =)

Men har ett problem - kan inte hålla mig borta från godsaker!!
Visst kan man äta lite då och då, men inte dagligen!!

Äger just nu ingen våg.. Så får använda måttbandet!!
Men en våg ska inköpas =)

Jag har då tänkt, att om jag nu skriver ner allt jag äter…
Helt ärligt måste det ju vara såklart!!
Så kanske det är ett litet steg till en skärpning!!
Eller inte =)
Återstår att se…

Men något MÅSTE göras!!!!!

Lycka till… hmmm.. Till mig själv =)

Ni kan följa min så spännande viktblogg här.. =)
Om ni vill!!

http://mariesviktblogg.blogspot.com/

Idag har man varit på promenad med min gamla klasskamrat.. Madelaine..
Hennes lilla Alwar är 6 ½ månad… och bara så söt =)
Va jätte trevligt.. Känns som om det va igår vi va bästa vänner =)
Även om det va x antal år sen…
Började gå in mot Lerum, men på halva vägen kom jag ju på att Tommy inte hade någon nyckel hem.. Men hade ändå 45 minuter på oss innan han skulle vara hemma. Gick en bit till sen vände vi. Gick in på Lindex.. Fyndade en solhatt till Nadja för 9.50 =) Halva rea priset ju!!
Va så kul att få snacka lite barn =) Behövs ju ibland.. =)

Har färgat mitt hår idag.. Svart under hår och rödlila över hår.. Super nice =)

Har även ringt två på bilen..
En vill byta mot en Mitsubishi Galant kombi fast 97:a.. hmmm.. Skulle inte tro det va!!!!
Sen va det en som kollat på bilen idag, men han skulle även komma på en till likadan i morgon.
Få se vilken han tycker om mest.. Vår hoppas jag ju =)

Imorgon är det då farväl till Åsa…. Fast hon åker ju inte riktigt än!!
Men blir ju utgång.. Först Vasastan sen Hard Rock Café..
Bestämt mig för att ta en cider eller två och festa med de andra tjejerna..
Kommer säkert en del mammor tycka att jag är hel knäpp som gör detta när jag ammar..
Men kommer ju såklart pumpa!! Och Nadja är ju van vid ersättning..
Så tror inte den lilla damen kommer fara illa av det…
Men.. Varsågoda och tycke jag är en dåligt mamma!!
Vet själv att jag inte är det.. Så det så =)

Får se hur mycket jag kommer sakna Nadja imorgon, saknat henne en hur mycket som helst de andra gångerna jag varit ifrån henne.. Svårt att inte göra det, så go som hon är!!

Något mer som hänt tro?? *funderar*

Nepp… så de va allt för denna gången =)

Längst upp - en bild på Alwar =)

Inga kommentarer: