onsdag 15 augusti 2007

En bra dag.. Men även en ledsam än!!


Även om regnet har öst ner idag har dagen varit bra..
Nadja har varit en ängel - sovit bra.. Inte alls varit “gnällig”

Varit förbi Malin och Tommy på deras jobb. Åsa ville gärna träffa Malin och säga hejdå.

Hon åker ju imorgon ju!!!!!!!!!!!!!

Efter det åkte vi hem till Åsa, skulle slängt lite saker på tippen, men hennes bror fixade det.
Tog en fika.. Vår “sista” fika =(

När vi sagt hej då och jag åkte därifrån kom det en och annan tår i bilen =(
Kommer ju träffas igen, hon är ju en av mina bästa vänner.. Har ju “bara” två!
Känt varande i tolv år.. Träffades på et disco =) en tog vi bio dagen efter så va det kört den *haha*
Varit “Proffs Systrar” sen dess =)….. (litet internt skämt)
Och nu kommer hon vara på andra sidan av jordklotet.. (blir det va?)

Känner mig lite nere.. Men hoppas jag kommer kunna spara ihop så jag kan hälsa på henne i april!
Och Malin.. Kämpa nu du med, med att spara!!!!!!!!!

Får inte glömma av mig nu Åsa!!!!!!

Igår träffade jag Linda. Skulle egentligen åkt förbi jobbet och hälsat på, men de skulle iväg och bada..
Så vi åkte till Allum istället och fönstershoppade och åt lunch =)

Snart dags för middag… *hungrig*

Inga kommentarer: