fredag 19 mars 2010

Vet vad jag ska se på!!!

Fick ett trevlig paket i posten idag, filmen New Moon - Special Edition som jag förbokade för ett tag sen… så efter Let’s Dance kan ni nog gissa på vad jag ska se.




Nadja är har varit pigg som en mört idag, och inget mer spy sen i onsdags. Så helgen blir i alla fall ”sjuk fri”..

Tommy ska återigen hjälpa sin kompis måla imorgon som han även gjorde i tisdags och igår, så får se vad jag och Nadja hittar på . Komma ut lite från lägenheten är ett måste i alla fall...

Idag blir det lugn….
En tur med hundarna senare, sen ska vi hämta upp Tommy på jobbet vid fyra, sen vidare för att handla lite fredagsmys.

Nu ska man göra det som aldrig tar slut, eller hur man nu ska uttrycka sig!! STÄDA!!!

Fixa i köket, fixa kattlådan och lite annat småplock.

Hade verkligen inte haft något emot att vara ”hemma fru” för ett tag. Men ekonomiskt sätt är det helt omöjligt… får leka ”hemma fru” under mammaledigheten.
När (om) den nu bli av …

4 kommentarer:

Madelaine sa...

Åh den där filmen vill jag med se =) Om det nu inte hade varit så att Alwar ska sova över hos farmor o farfar i morgon till sön så hade vi annars kunnat ses och tjöta lite! men vi får ses snart en dag! Säg till när du vill, kan ju bara ta en fika om inte annatbarnen kan ju få leka lite =)

Marie Karlsson sa...

Såg den på bio... så bra .. efter det förboka jag den :) Ses gärna på fika någon dag. Bäst en helg kanske?? Långhelg under påsken, kanske kan du då??

Marie Karlsson sa...

... och du får såklart gärna låna filmen om du vill :)

Madelaine sa...

tack för att jag kunde låna den men det behövs inte. Ja vi kan ses nån dag under påsken!