fredag 26 mars 2010

Trötter….

Har rast nu, brukar ju gå ut på en runda. Men är riktigt trött idag, gick ändå och la mig vid tio så fattar inte varför jag är så trött.

Veckan har varit lugn, inte mycket som hänt.

Idag är det Let´s Dance final. Båda är ju jätte bra, så nu går folket nog efter vem av dem de gillar bäst. Tror jag i alla fall. Vet inte alls vem jag har som favorit av dem, båda var favoriter från början. Så glad att båda är i final.

I morgon ska Nadja med mormor till Alingsås, Nicke Nyfiken är på besök där då. Kommer nog Nadja tycka om.

Jag och Tommy får väl passa på att fixa lite hemma inför kvällen. Om alla kommer som sagt det ska komma är vi 18 stycken, varav 4 tjejer. Men gör inget alls, lika kul för det. Är det gamla vanliga gänget och någon som kommit till, någon som inte kunde. Men hur som helst blir det kul att få komma ut och få bowla lite. Även om man är sååå kass på det och ALLTID förlorar så är det alltid lika kul. Vissa vill ut efter, vissa inte. Jag vet inte alls, märker jag då.

Måste komma igång med mina kvällspromenader igen. Blir ju alltid någon med Montana. Men inte lika lång… men nu när det blir bättre mark att gå på och ljusare kvällar blir man ju mer sugen på att gå ut och röra på sig. Rasar ju inga kg från kroppen om man inte ”tränar” på något sätt.

Rasten snart slut, ska ta mig en kopp te.. sen kolla lite nyheter på aftonbladets hemsida.

Trevlig helg...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hade jag bott kvar i Hulan så hade jag joinat dig på dina promenader med Montana :) Jag hade tatt med mig Doris.. Att loosa ett par kilon hade ju inte vart fel, men jag är för lat för att ta mig till gymmet..
Ha en mysig helg!
Kram fr Nina

Marie Karlsson sa...

Tror inte damen behöver loosa några kilo, men hade ju varit jätte trevligt att ha sällskap :)
Hoppas du får en trevlig helg du med.. kram

Malin P sa...

Hoppas kvällen blir kanon.. hade jätte gärna följt med!!! Kram