onsdag 3 mars 2010

Kraft att våga tro…

Ibland har man det ibland inte,
och jag har det inte nu…


Inte kraft att våga tro på min själv…

Inte kraft att våga tro på att allt löser sig..

Inte kraft att våga tro att folk kommer förstå…

Inte kraft att våga tro att jag kommer förstå…

Inte kraft att våga tro helt enkelt….

Har vågat innan… ser vart det lätt mig nu!!!

Näää orkar inte med mycket nu!!

Har alltid sätt mig själv som STARK, inte den som dalar ner i ett hål så lätt. Men har tyvärr upptäckt att det krävs inte mycket för att jag ska dala ner i ett svart hål och verkligen vilja stanna där, men sen kan det gå lika snabbt år det andra hållet. Som jag sagt innan, om jag nu kunde hitta "problemet"  kanske man kunde finna kraften också! Är det inte konstigt att man inte har en aning om vad problemet är??

Kanske håller på att bli “galen”…. återstår att se ;)

4 kommentarer:

Unknown sa...

Låter lite jobbigt det där =S
Hoppas du hittar anledningen och lösningen..

Du har en award att hämta hos mig!

Kram

Jag sa...

kanske är nån form av depression? är dåligt påläst på det där....det enda jag vet är att man måste ner i botten för att kunna ta sig upp. det kommer ordna sig! kram

Unknown sa...

BS:Ja jag förstår absolut!

Du markerar ordet du vill lägga en länk till. Sedan finns en ikon som ser ut som en del av en kedja med en jordglob i bakgrunden. Har jag för mig iaf.. den finns på vertygspanelen brevid där du ändrar färg på texten. klicka på den och så kan du skriva dit länkadressen =)

kram

Madelaine sa...

Jag finns här om du vill prata, maila, gå en promenad eller bara fika. Hör av dig i så fall! Kan ju slå våra kloka huvud i hop och bara snacka lite skit och ses! KRAM!