måndag 1 februari 2010

Typiskt.....

Jag som trodde jag haft en sådan tur som hittat tavlan på nätet, gjort beställning och allt. Även fått orderbekräftelse!! Fick man mail idag, just den tavlan kan inte skickas utan måste hämtas upp i butiken.. i LUND!! Visst att man åker ner dit för en tavla. Hade verkligen fastnat för just den, får leta vidare efter den ett tag till innan jag ger upp hoppet och börjar leta efter någon annan..

Men va ju just typiskt :(

Ska natta Nadja.. sen leta tavla på nätet!!!!

3 kommentarer:

carolina sa...

vad trakigt med tavlan, jag vet hur du kanner det nar man hittat nagot man sa garna vill ha, bestaller det och man ar forvantansfull, men sen besviken nar man inte kan kopa den pga av nagon liten dum detalj som man inte visste om nar man bestallde. Hoppas du hittar en liknande snart :-)

Jag sa...

oj, här har man missat en massa inlägg! ser inte längre i min favoritlista att din blogg uppdaterats!
är den tavlan stor? för vi har en med tigeransikte på, i färg, som dock bara är 40X40, men tillsammans med två till (på zebror) är det kanonfint! köpt på ÖoB för 60 kr/st eller nåt. =)

Marie Karlsson sa...

Kollat med dem idag, och de kommer få in den nästa vecka igen :( den är 115x80 (om jag inte minns fel) Ser inte heller när du uppdaterat.. fattar inte varför inte det funkar som det ska...