torsdag 25 februari 2010

VILL HA!!!!!!!

Den är ju bara såå grymt snygg!!
Skulle komma i slutet av året om inte jag minns fel…


Måste verkligen lista ut va det är som får mig att må som jag gör!!! För nu måste det bli en förändring… inte alls kul att må så här.  Kan inte förklara det, för kan inte sätta fingrat på vad det är.

Kan inte peka finger på någon heller,
för kan ju lika väl vara JAG som är problemet!!!

Må inte så bra i alla fall,
så måste komma på en lösning för att jag ska må bättre..

Är det något eller någon jag måste utesluta ur mitt liv??
Eller kanske är det helt tvärt om.. Vad vet jag!

Har jag någon slag 30 års kris???

Hur f*n ska jag göra!! Känner mig helt vilsen!!

Känner inte för att prata med någon så heller, fast om jag ska vara ärligt vet jag inte i dagens läge heller vem man skulle ringa till då… så skriva av mig lite här få duga!!

Om jag har tur är inte problemet som är problemet,
problemet är kanske min attityd till problemet!!

Ska jag trösta mig med att efter regn kommer solsken och om inte mörkret fanns skulle man inte se stjärnorna???


Ska ut med Montana.. sen krypa ner i sängen!!
Men först avsluta med denna!!

It isn’t always easy--
this thing called life.
Plans don't always work out
the why they supposed to
and misfortune sometimes
clouds the horizon.
But... no matter how lonely
the morning sun becomes
we always have to
remember that
Its up to us -
we are the ones
that have to push
the clouds away!!

5 kommentarer:

Jag sa...

usch, vad jobbigt! ja, skulle du vilja så får du gärna ringa mig, jag lyssnar mer än gärna. efter klockan 8 på kvällen. =) kram

Madelaine sa...

Ja det är inte lätt när man inte mår bra, vet ju själv... Jag vet ju vad anledningen är hos mig men jag kämpar fortfarande enormt mycket för att orka... Hoppas du kommer på vad du villmed ditt liv! Så att du mår bra!

Asa Carolina sa...

Lamnade en kommentar pa detta blogginlagg pa den senare inlagget, gjorde fel men du fattar nog det :-)

Marie Karlsson sa...

Tack för kommentarerna flickor... de gör stjärnorna att lysa starkare i mörkret :)

Malin P sa...

Gumman du vet väl att du ALLTID kan ringa mig..!!! KRAM