onsdag 10 februari 2010

Trötter & Butter…

Är två av dvärgarna i snövit..


Men även något som jag är nu, skyller på årstid och väder!

Helgen va bra.. Hade en jätte trevlig lördag med goda vänner.. Fick en liten söt blomma av Malin och Daniel som passa kanon på mitt sminkbord.


Ann och Erik hade med sig Guds gåva till kvinnor (en av dem i alla fall) choklad och vin. Detta vinet har självaste kungen en gång bett om på en middag..

Kollade på melodifestivalen, som va sådär.. Det bästa va allt va väl Dolph Lundgren.

I fredags köpte vi en film i affären till Nadja..

Där i såg hon en “pojke” hon vill ha..
"Hennes pojke" (enligt henne) !!

Hon kom även ut med baddräkten som hon hämtat själv på sitt rum i söndags och skulle ta på sig den för hon skulle simma till sin pojke.. Hahaha… hon är ju bara för söt. Hon tog på sig den.. Sim, sim sa hon, sen skulle hon simma in i teven..

Va ju i allum i lördags med Malin, där skulle vi köpa en “pojke”, tror hon va ute efter en “Ken” docka.. Men hitta ingen.. Hade något liknade på jobbet som jag tog hem i måndags.. Min pojke sa hon när hon såg den.. Så nu är jag på jakt efter en Ken docka..

Fick lämnat in Lejla idag för rakning..


Nu när hon blivit innekatt har hon fällt som, ja jag vet inte vvd. Men kan tänkta mig det är vinterpälsen. Så tovigare än vanligt har hon blivit… burkar lämna in henne på våren.. Men fick bli lite tidigare. Men sak samma nu, för hon är ju ändå inne.. Men hon va finare sist jag fick tillbaka henne då jag hade lämnat in henne..

Klockan tickar.. Ska slappa lite i soffan innan det är dags för sängen.. Ännu en dag på jobbet imorgon väntar.. Men det är en torsdag och efter det kommer FREDAG!!! Jippi!!!

Blir nog lite “Vänner”… Ross bröllop i London är vi framme vid nu.. Igår hade Monica och Chandler haft lite kul då vi avslutade serien för kvällen…

Men ska lämna nya favvo chokladen i kylen ikväll…

Den är livsfarlig!!

2 kommentarer:

Madelaine sa...

Jag ska oxå prova chokladen, jag har låtit bli den i affärer för att det inte var helg, men ska nog köpa in den nu till helgen =) Jag har hört att man inte ska förvara chokladen i kylen tror att den får fel temperatur då... Det är därför den i bland kan bli vit. Men jag är inte säker men tror det.

Marie Karlsson sa...

Har haft det i många, många år.. inte dött av det än ;) inte sätt att den blivit vit heller... hur är det med choklad på glass?? är den gjort på annat sätt då eller???