torsdag 28 januari 2010

Kul!!!

Att så många svarat på min inbjudan till bloggen…. :)

Gjorde Ni mig glad!!

Fast blir ingen hemlig blogg...  jobbigt för folk att logga in och fick lite pikar om det. Kan ju bli ännu mindre som läser den då. Men nu vet jag att det finns några som va intresserade av att följa i alla fall ;)

Vad som hänt??
Förra helgen åkte vi och bada i Vattenpalatset.. Nadja hade hur kul som helst medans jag hade en för stor överdel på mig.. Hmmmm…. Går ju såklart ner i omfång där med.. så den satt inte så bra!!

Men gått upp lite nu. :(

Vägde 63kg innan jul och nu 67kg... Not Good!!!!

Men så länge jag inte kommer upp i 77 kg igen är jag glad..
Men nu är jag ta nya tag… önskar man vore nere i minst eller högst 60 kg då man blir gravid igen.

Kanske lättare sagt än gjort.. Man är ju så svin trött på vardagarna, även ens “lammkött” till kille..

Hade planerat att var annan eller tredje dag denna månaden att tillverka en liten baby… går väl så där…. Men, men… har ju inte brottom.. Och vi har sagt att vi inte ska “försöka” utan bara köra på. Men det är lättare sagt än gjort.. ;)

Till helgen ska vi eller jag och Nadja fira Alwar på lördag som fyller 3 år idag. Tommy hade bokat in att träffat sin morfar då, som inte alls är bra..  Hade ju cancer i “örat” som de opererade bort, men den hade spridit sig mer tyvärr. Så finns inte så mycket mer att göra.

Sen efter det ska Nadja vara hos sin mormor medan jag och Tommy åker till IKEA,, ska äntligen inhandla vår fåtölj!!! Även en super fin tavla jag såg på Nordik, där vi köpte klockan till köket… hoppas så att den finns kvar…

Nä, borsta lite tänder sen sova kanske :)

Har lite mer att skiva om, men trött.. Så tar det i nästa inlägg…

3 kommentarer:

carolina sa...

det later spannande med barntillverkning :-) hoppas det inte paverkar dina planer pa att komma och halsa pa lilla mig bara ..hehe

Marie Karlsson sa...

gör det absolut inte ;) med tankte på att jag inte är gravid än kan jag komma på min semester i juli, då kan jag även vara lite längre än en vecka :)

carolina sa...

Jag langtar jattemycket ska du veta, vi kommer att ha det sa kul. Jag langtar efter att fa visa hur mitt liv ser ut har, och vart hus och att du ska fa traffa all jag kanner :-) Kram