måndag 11 januari 2010

En snabbs...

Tänkte blogga lite snabbt...

Kan ju säga att Lejla är just nu en innekatt..

Förbo ringde upp då även tanten skickat ett brev till dem. De stod faktiskt på vår "sida", men det kunde inte hjälpa till så mycket för att detta va ett "personligt" problem och katter som sagt inte få vara utomhus i området. Tanten hade skickat till dem för att  hon tyckt Tommy vara otrevlig och hotfull... KONSTIGT!!!

My Dog mässan va hur kul, intressant och bra som helst.
Tog lite mer info om rasen vi vill ha senare (mycket senare).. :)

De goa Bullterriern




Jag och Malin på väg hem i kylan... *brrrr*

Lilla Montana duger så bra så ett tag till, men hade gärna velat ha en hund som va större än katten ;)



Jobbet har ny hemsida/blogg.. Bara till och gå in och kika lite om ni är intresserade vart jag arbetar.

http://www.forskolan-norsen.blogspot.com/

Har lite att se fram emot..

*Vi har bjudit hem Ann, Erik, Malin och Daniel på middag den 6 februari..

*Man är nerbjuden till Jenny i Skåne den 30 januari. Kollat läget med Tommy, helt ok där :)
Ska bara se om Malin ska ner, är inte så jätte sugen att åka den resan ner själv plus billigare och roligare att åka två.. Sen är det ju alltid kul att känna någon mer än Jenny då man inte är den mest “icke blyga” person.. Hmmmm.. Blev det rätt där nu?? Inte fått ett 100% svar än, men har för mig hon va ledig den dagen med jobbade dagen innan. Så får se vad hon känner för och orkar. Hade varit kul med en liten resa ner till Skåneland.

Inskolning denna veckan, en liten 08.. Mamman jobbar på Blå Stjärna i GBG… kan ju bara bra om man vill ha lite råd eller undrar något.

Man skulle få Elvis skiva med expressen igår och samlar box.. Glömde köpa tidningen ígår, undra om det bara va igår eller om det är hela veckan mna kan få den… vill så ha den. Ny skiva varje söndag tror jag det var.



Har även beställt hem denna... VÄNNER!!!!! Grym!!! :)


Tommy har klippt sig.. eller snaggat sig ska man  nog säga. Men han är fortfarande rätt snygg ändå :)




Vi skulle få en bild på oss tillsammans efter.. Montana skulle ju vara med såklart...



Nadja ville vara med på kort, men då fick inte pappa vara med... ;)



Nä… seg som f*n.. ska upp tio i sex imorgon…. Så ska snart gå och lägga mig!!

God Natt....

3 kommentarer:

Anonym sa...

Godmorgon Marie! ;)

Oooh, var ni på MyDog-mässan.. Vi kom aldrig iväg dit.. Tråkigt nog.. Hur var det..?! Ser att du vill ha en Bullterrier, dom är ju så sjukt coola! Den dagen ni skaffar en sån så måste jag få komma o gosa lite ;) Hihi..

Tycker att det var lustigt att tanten också hade skickat in ett brev till Förbo.. Haha.. Hon har nog inte att hästarna i stallet.. ;P Haha.. Knepig tant det där!

Kul att ha lite saker att se fram emot! :) Det har jag med! Ska till Ullared med en kompis den 30 jan.. Det ska bli kul! Min man vill ju aldrig åka till Ullared så jag passar på när alla andra frågar :) O sen i mars så fyller min make 30 år o då har jag bokat in en natt på St Jörgens spa :) Ingen av oss har vart på det innan.. Det ska bli kul o himla mysigt! :) Gött o komma bort lite, lämna bort hunden o bara rå om varandra o äta gott o så.. Hihi.. :)

Hoppas du får en toppenbra dag!!
Kram på dig
// Nina

Jag sa...

Så trist att Malin inte kunde, men kan du inte ta med dig nån annan då? hade varit så kul om du kom! jag ska ta hand om dig då. =)

kram

Marie Karlsson sa...

Nina: Jam de hundarna är ju för fina och grymt coola... rasen verkar passa mig perfekt..
Det va jätte kul på mässan, fick se polishundar in action.. va grymt.

Ja, tanten är bra skumt alltså...

Skönt att få lite egentid.. behövs alltid.
Du får berätta hur det va sen, vad mannen tyckte om det. Hade varit mysigt att göra något sådant med Tommy.. :)

Kram

Jenny:
Vet ingen annan så som skulle kunna hänga på... men finns fler tillfällen. Hade tänkt mig att komma ner "själv" om det va med Nadja, men inte när man ska ut och festa så. Det värsta jag vet att inte känna mer än en, blir så "beroende" och "klängig" på personen.. blir alldrig kul.. men Malin ville gärna ner, så du blir illa tvungen att gå ut ännu en gång i ditt liv och skaka på rumpan.. kram