lördag 2 oktober 2010

Snabba puckar..

Igår fick jag redan hem tiden för snittet…. 3/1 - 2011 blir det. Passar mig kanon. 28/12-2010 blir det inskrivning, vad det nu är. Får nog gå in på nätet och kolla lite mer på det..

Varit på allum, var tänkt jag bara skulle köpa något till syrran. Hon ska ha 20 års fest hemma idag och kan ju inte komma tomhänt. När hon fyllde hade hon ju lite kalas för släkten men då låg ju Gizmo inne och va inte alls sugen att möta folk då, som tur va hon skulle ha en större fest för lite annat folk med kan man ju fira henne lite i alla fall- Jag och Nadja går dit en sväng, börjar sex så kan ju vara med en stund i alla fall. Är tjejkväll, så Tommy får snällt stanna hemma... Hon fick ju pengar då på släktkalaset som hon önskat sig, så hade först tänkte köpa med mig en flaksa vin eller något men fick köpt en grymt snygg termosmugg nu och så köpte jag ett kaffe som va smaksatt med smörkola. Muggen kan ju vara bra att ha när hon jobbar, kan hon i lungan ro gå och hjälpa kunder i affären och när hon är klar är hennes kaffe fortfarande varmt och gott…


Men fick ju köpt lite till mig med, en Mahogny färg till håret, sen fick jag köpt en till mammakjol (har en svart så blev en i ljusare jeans denna gång) och ett par gråa och svarta mammathighs…. Vill ju inte köpa för mycket mammaklädet, för man ”växer ur” dem ganska snart… (eller hur man nu ska säga). Men sen vill man ju ha lite ombyte ändå...

Nu ska jag ta och föna mitt brun/röda hår...



1 kommentar:

Anonym sa...

Vad haftigt och spannande att veta att den tredje januari far du traffa din nya bebis :-)Hur coolt ar inte det? Kram Asa