onsdag 11 november 2009

Svårt…

Snackat med Malin för en stund sen (kollar klockan).. okej.. ett tag sen ;)..


Prata om 30års festen.

Har så svårt för presenter.. Har idéer, men inga som verka funka. Fixat en… men den andra är jag osäker på… ångrar jag mig, får jag tänkta om annars. (har svårt för presentkort)

Har bett lite om hjälp får en som står nära Malin, tyvärr har jag inte numret till personen så kan inte ringa heller. . Men inte fått svar… *typiskt*

Men ser fram emot festen, lär blir hur kul som helst!


I söndags hade jag ju lite “kalas” för familj/släkt...sagt till folk att det va drop-in…
Mormor, Bibban (min moster), Yeni, Jonas, Filip, Jan ( min morbor/gudfar/Yenis pappa), Malin och Daniel var första sällskapet som kom.

Fick av mormor och Bibban (med familj).. Ett part vinglas med gelémassa i som luktar körsbär, som är köpta från “partylite”.. alltid velat ha ett par sådana. Blev två glas.


Av Yeni, Jonas, Filip (deras son) och Jan &Mary fick jag en stor ljuslyckta. Ni har ju sätt den på bild i förra bloggen. (även inflyttningpresent, tavla och vin)....

Av mamma och syskon fick jag en grym damsugare.. Ingen rosa tyvärr som jag önska mig ;)

Men grym :)

Nadja tycker det är så mysigt med mindre barn, Filip som va här fyller 1 år nu i dec. Citerar lilla damen.
“ Hem till Filip, älskar Filip”…
Ni kan tänka er att min mamma och syskon fick sig ett gått skratt när hon sa det.

Min lilla älsklig, säger inte så mycket om henne… vet inte varför!

Men söt som socker är hon och go som nybakta kanelbullar ;)

Nä.. Kl tickar.. Upp och jobba ska man!! Så.. God natt mina vänner!!!

Inga kommentarer: