fredag 20 november 2009

Hej, hej..

Lite dålig på att uppdatera… sorry!!

Men här kommen än med lite text och bilder :)


Hänt??

Har färgad mitt hår idag i en mörk kopparblond, blev helt okej.. (ser brunt ut)



Hade tänkt göra slingor i, men blev rätt nöjd med färgen som den blev. Hade behövt klippa till frisyren lite bara.

Var på Me & I party förra helgen jag och Nadja hos Yeni.. Fick köpt detta plus ett hemligt plagg.






Beställt ett par snygga skor Björn Borg till festen jag trodde skulle komma idag..  får hoppas de kommer på måndag!! Passar de blir det dem och en svart klänning. Sen fick jag ett halsband och örhängen från jobbet i present som skulle passa till.. med rosa stenar i såklart.. ;)


Imorgon blir den härlig dag…
Först ska jag och Malin till ett spa ställe, fick ju det av Tommy i förlovningspresent.. http://www.anemonen.se/


Blir massage 25 minuter och ansiktbehandling 25 minuter...


Sen på kvällen blir det bio.. new moon… längtar. Första va ju bara såå bra!!!



Hittat en klänning jag skulle kunna tänka mig att gifta mig i, men vet inte alls vart den är köpt. Hitta den när jag sökte på rosa då jag letade efter saker till festen..  vill ju inte ha någon tradetionell klänning eller bröllop (just nu). Ring har jag hittat med :)



Fast hade även kunna tänkte mig någon sånt här.. beror på helt vart vi gifter oss....





Tommy gillade även den "tillhörnade" ringen :)

Hade vi haft råd hade vi gift oss snart.. vill gifta oss den 15 september helst, förlova oss då.. gärna en lördag.
Undra när det är ;)

Det va väl det.. :)

Ska kika på Idol... äta chips och dipp och ta mig ett glas vin med tror jag!!!

Hoppas ni får en trevlig helg..

5 kommentarer:

Jag sa...

båda klänningarna var jättefina. hoppas ni gifter er stort så man kanske kan få göra er tårta och deltaga på er stora dag. ;-)

Anonym sa...

Gött med ett nytt inlägg.. Kikar in här nästan varenda dag.. :) Hihi..

Vilken fin klänning som du vill gifta dig i.. Gillar iofs bägge två.. O ringarna var urfina! Då får vi hoppas på ett bröllop snart.. Hihi.. ;)

Hoppas du o Malin får det mysigt på spa!! Jag funderar på att ge min man ett spa-paket när han fyller 30 i mars.. Ingen av oss har vart iväg på nåt sånt.. Vore skönt! Synd att det ska vara så satans dyrt bara..

O du... Ha en trevlig helg!!
KRamis

Anonym sa...

Glömde ju skriva att det var från mig... Nina A... Hehe...

Marie Karlsson sa...

Nina: Man önskar verkligen det vore lite billigare, man vill ju ändå ha en speciell och bra dag. För är ju enda gången man gifter sig (förhoppningsvis) ;)

Jenny: Även om det inte blir stort, ska det ändå vara tårta och goa vänner där på bröllopsfesten :)

Madelaine sa...

Superfina klänningar! & kläderna till Nadja med =) Kul att du ändrat hårfärg det har jag med =)