söndag 8 november 2009

Lite bilder..

Tänkte lägga upp lite bilder snabbt..
Passa på och tog några när man va färdigstädad inför gästerna.

Någon har ju fyllt 30 år  idag :)

Storarummet....



Montanas lilla hörna, men bara ett i allafall. Kommer ett akvarium dit snart...


Här sitter man en del om kvällarna... hmm lite suddig bild!


Uteplatsen...


Hallen...

Fick en ljuslykta av Yeni, Jonas och Jan & Mary...

Gjort av tavla på Nadja som sitter ovanför mitt sminkbord i hallen.


Köket...


Detta kakel ska vi göra något åt, tycker vi inte om..


Fick en tavla av Yeni och Jonas i inflyttningspresten.. :)



Nadjas rum..





Den gröna lilla bokhyllan funderar vi på attt måla om, men kan inte bestämma oss för färg...

Lite av toaletten...




Lite mer saker som ska köpas, men nu har det viktigaste kommet till rätta. ;)

9 kommentarer:

Ida sa...

Ååå vilken fin lägenhet =)
Härligt att få greja och fixa.
Kram

Marie Karlsson sa...

Tack.. va kul att höra!! :)

Anonym sa...

Ser jättefint ut Marie! :D
Kram Charlotte

Jag sa...

men gud så fint! inte alls så som jag skulle ha inrett (uppenbarligen, du har ju sett vilken stil vi har. ;-)), men jag gillar ändå det, och jag förstår att ni måste trivas kanonbra där!!!! den gröna hyllan i nadjas rum kanske ska vara vit? :-) Kram, och grattis på 30-årsdagen än en gång. =)

Madelaine sa...

Jättefint!! =)
& ännu ett grattis till! Hoppas du haft en superdag idag!

Anonym sa...

Det är ju kanonfint ju! :)
Fastnade för den där svarta "hinken" ni har hund o katt mat i. Vart har ni hittat dom nåndtans?! Hade gjort sig perfekt i vårt kök (också!!)
Vilken nr bor ni på?!
Kram Nina

Marie Karlsson sa...

Vi bor på 34B nu.. hitta dem på Chili i Kållered... :)

Malin P sa...

ja sjukt fint har ni det.. e sugen på massa saker att köpa till min och daniels lägenhet nu=) pöss

Marie Karlsson sa...

Kul att köpa nytt.. men dyret :( (oftast)... men det kan det vara värt :)