fredag 4 november 2011

Vågar knappt blogga...

Hej, hej....

Visst var det åter igen ett tag sen man blogga, men inte lika längesedan som det vara förra gången. Men två som fortfarande läser i alla fall. Trevligt, bättre än ingen..

Vågar knappt blogg just nu, har så mycket funderingar i mitt huvud nu som jag egentligen behöver får skriva av mig och få kommenterat men sen vill jag inte det heller förrän jag verkligen vet att det ens är en möjlighet att man överväger vissa saker eller om det bara är en fas...

Så vad har man då att skriva...

Imorgon blir det Alingsås, äta gott och ev. besöka utelivet. Var såå länge sedan man var ute på en nattklubb. Eleine, Tommys bror flickvän fyllde år den 1 nov, så ska ut och fira henne lite. Ska nog fira mig själv i smyg också, fyller ju på tisdag.

Idag ska Nadja hem till Jimmie och Eleine och ha lite fredagsmys, så var det meningen att hon skulle sova där men Jimmie och Tommy ska iväg imorgon och hjälpa en kompis riva lite i hans hus. Så hur det blir med övernattningen återstår att se.

Tanja är sjuk, feber och förkylning. Om det är tand eller inte är svårt att säga, då man själv varit lite dålig fast inte haft som hon utan mer ont i halsen bara....  

Är lite smått besviken på Tommy, åkte fast igår för att åkt moppe utan hjälp. Ingen stor grej så kanske. Men ärligt... väx upp och ta på dig hjälm, du är ju inte 15 år längre och ska vara cool liksom!!!! Han skulle åka till affären nära jobbet för att köpa cigg (ja, idioten har börjat röka igen efter två års uppehåll), så såg polisen honom. 1500:- i böter blev det, roligare kunde han haft för de pengarna.....  visst har han en jävla ågren och ångrar sig, men lite sent nu...

Nä... ska kolla lite serier nu, det blir Vampire Diaries, Bones, Greys Anatomy och Two and a half men. Men först ska jag lägga Tanja tänkte jag...

Inga kommentarer: