fredag 18 november 2011

Nu går lillskiten....

Igår till min lilla, lilla skrutt sina första steg. Men kan verkligen se lyckan i hennes ansikte när hon går, mest kanske för att mamma, pappa och syster klappar händerna och tjuter av lycka. Nadja min ängel har kommit och sagt till mig så fort Tanja står eller går ett steg, hon tycker det är riktigt kul.


Längtar som en tok tills kvällen, ska man äntligen få se Breaking Dawn. Första gången i hela mitt liv jag läst boken innan jag ser filmen. Ska blir spännande om filmen blir mindra bra p.g.a. detta, många säger att det kan bli så..... men hur som helst kommer filmen bjuda på en massa ögongodis!!!! :)


3 kommentarer:

Madelaine sa...

Så duktig hon är!!

♡ Madeleine ♡ sa...

häftigt att hon redan stegar fram! Tiden springer verkligen iväg frås oss. Njut och vad duktig du är som går på morgonpromenad !!

Kram

Anonym sa...

Hejsan hoppsan!! När kommer det en liten uppdatering..?! :)

Kram Nna