fredag 28 augusti 2009

Ont :(

usch... ont i halsen har man fått.

Blir tandläkaren idag.. gjorde en rotfylling för en månad sen 3200:- bara !!!!!
Idag blir det laga ett hål(???) och undersökning... får se vad den historien kommer gå på...

Laga hålet sa hon sist, tänkte inte på det då. Hade ju inte gjort någon undersökning. Men sen såg jag att hon lagt en tillfällig lagning på tanden de rotfyllt. Så det väl den de ska "laga" klart då!!

Nyklippt är man.. och nöjd :)

Håret va riktigt slitet efter jag skulle bli blond igen efter att varit mök X antal år.. så behövdes verkligen!! Har ju mitt "löshår" om jag blir sugen på långt igen ;)





Idag ska Mikael och Magnus (mina bröder) hoppas fallskärm. Magnus fick det när han fyllde 20 år nu i juli. Mikael är bara sugen på att hoppa han :)

Mikael fyller år nu på söndag, men han ska få något helt annat!!!

Glas, ett drinkspel Roulette och en tequila... :)



Ikväll ska Tommys bror ha kräft skiva.. lite sista sekunden.. eller jag, i onsdags fick vi reda på det :) Får se om vi hinner efter vi kollat på Mikael och Magnus.
Fast känner jag mig inte bättre, blir det en lugn hemma kväll...

På söndag ska vi ha kick off med jobbet.. vi vet inte vart vi ska. Ska bli en spännande överraskning!! :)

Nu kommer första barnet..... dags att jobba lite :)

1 kommentar:

Jag sa...

du kommer alltid på så himla fiffiga presenter till folk!:-)