lördag 29 augusti 2009

Nytt...

Ny väska :)


Nya skor :)



Har man köpt.. nöjd med båda :)

Blev inget hopp för mina bröder, vädret va för dåligt.
Blev ingen kräftskiva heller... hade tagit mamma lite "förgivet" men hon skulle till min mormor som fyllde år igår.

Blev en hemma kväll med Sagan om ringen istället....

Idag var vi i allum en sväng, sen har vi varit hos min bror och firat honom.. han fyller år först imorgon. Men med tanke på att jag ska bort, va han snäll och fira sig idag :)

Ska på "kick off" med jobbet, kommer hem måndag kväll igen.

Hade planera på att åka förbi Malin ikväll, hon är mitt uppe i flytt. Men.. när jag kunde va hon inte hemma, och kanske ska till brorsan sen med syrrorna.. så får bli en annan dag.

Men ska jag inte till han, får det bli fortsättningen på Sagaon om ringen som man får se.. bra film.. va ett tag sen man såg den. Så ser den gärna igen.

Tommy bakar bullar.. jag ska slappa lite.
Ont i halsen har jag fortfarande.. dricker varmt vatten med honung.. hjälper för stunden i alla fall :)

2 kommentarer:

Malin sa...

Visste inte att du blogga här !!! klart jag läser... hoppas du kan komma förbi snart och kika på lägenheten.. känns tok bra här.. måste fixa tapeter i vardagsrummet bara.. kram kram

Jag sa...

så bortskämd man kan vara då....haha....mannen bakar bullar! tänk om min man kunde göra nåt sånt nån gång. =) fast iofs är det ju jag som tycker sånt är så roligt. =)